خداحافظی روبی دیمتئو : از همه متشکرم
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

روبرتو دیمتئو عنوان کرد که با وجود اخراج از چلسی، با سری بالا این باشگاه را ترک می کند.

یه گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، حکومت دیمتئو تنها 262 روز در چلسی دوام آورد. اما در همین زمان کوتاه، آبی ها لیگ قهرمانان و جام حذفی را کسب کردند.
 

دیمتئو ساعاتی پس از شکست سنگین چلسی مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان از کار برکنار شد. ساعاتی پیش نیز رافا بنیتز به عنوان سرمربی موقت باشگاه تا پایان این فصل معرفی شد.
 

دیمتئو پس از اخراج از چلسی گفت : "این یک افتخار برای من بود که به عنوان سرمربی تیمی که عاشق بازی کردن برای آن بودم و قلبم به آن نزدیک بود، منصوب شوم. من به موفقیت ها و جام هایی که قادر به پیروزی در آن ها بودیم و برای باشگاه به ارمغان آوردیم، افتخار می کنم."
 

سرمربی سابق و محبوب باشگاه چلسی ادامه داد : " قهرمانی چلسی در مونیخ، بهترین دستاورد باشگاه در تاریخ و همچنین بی هیچ شک و تردیدی برجسته ترین اتفاق زندگی حرفه ای من می باشد. "
 

سرمربی که هرگز از یاد هواداران چلسی فراموش نخواهد شد، در پایان گفت : " من یک شور و شوق عمیق برای باشگاه چلسی داشتم و می خواهم که تشکرات صمیمانه خود را از تمام کارکنان، بازیکنان و صد البته هواداران چلسی به خاطر حمایت فوق العاده شان در زمان سختی که مربی چلسی شدم، اعلام کنم. برای همه آن ها تمام موفقیت ها در ادامه فصل و پس از آن را آرزو می کنم. "



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 108428
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12